Voor het op maat maken van de dHw riem hebben wij een filmpje op onze site staan, of bekijk deze YouTube video. Bij u w bestelling ontvangt u tevens een omschrijving voor het op maat maken van de riem.
U kunt bij ons uw bestelling plaatsen en kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden: IDEAL, Paypal, Afterpay, VISA, Maestro, Bancontact/ Mistercash en Achteraf betalen.
Afterpay is door het gemakkelijk betalen met één klik erg geliefd onder Belgische en Nederlandse consumenten.
Voor het verzenden en retouren van artikelen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht (m.u.v. aankopen onder de €75, hierbij berekenen wij €5,00 verzendkosten). Buiten Nederland bezorgen wij ook in België en Duitsland. Ook hier zijn verzenden en retourneren gratis.
Pakje gemak is een andere manier van verzenden via PostNL. Het pakketje wordt in dit geval niet thuis afgeleverd. U kunt zelf een willekeurige locatie in Nederland kiezen waar u het pakket wilt afhalen. Dit kan bijvoorbeeld uw supermarkt zijn, waar u uw dagelijkse boodschappen doet. Nu hoeft u niet thuis te wachten op uw pakket!
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst gebruik maken van uw herroepingsrecht. Dit betekent dat u het artikel binnen deze termijn aan ons kan retourneren met een bijgevoegde verklaring dat u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht, of binnen deze termijn ons vooraf op de hoogte te brengen dat u het artikel wenst te retourneren. Na voorafgaande melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.
Wij verzoeken u de retour aan te melden via de website.
Met account: via het menu 'Login' en vervolgens 'Retourneren'
Zonder account: in de footer (onderin de website) middels de knop 'Retourneren'
Houdt hiervoor uw bestelnummer bij de hand.
Lukt dit om een reden niet om digitaal te retourneren? Dan kunt u het pakket retour sturen naar: Antwoordnummer 12022, 5600 VD Eindhoven (kosteloos).
U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping (PDF), maar dat is niet verplicht. Hierna kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepings mededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de retourzending hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Het is toegestaan het product te passen. Bij beschadigde producten die nog verkoopbaar zijn zal overgegaan worden tot een gedeeltelijke betaling van het bedrag. Dit zal in overleg met de klant gebeuren. Bij een ruilverzoek kunt u duidelijk het nieuwe gewenste artikel, de juiste maat en kleur te vermelden op het retourformulier. Als u het artikel wilt ruilen voor een ander artikel dat duurder is, dan zullen wij u een mail sturen met het verschuldigde verschil en onze rekeninggegevens. U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht ook retourneren via onze winkel. Voor verdere vragen/toelichting kunt u contact opnemen via: info@vanbommelschoenmode.nl
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Om aanspraak te maken op de garantie dient u een bewijs van aankoop te overleggen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Gebreken die niet door normale slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd. RETOURADRES: antwoordnummer 12022, 5600 VD Eindhoven
In geval van een klacht verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen per e-mail: info@vanbommelschoenmode.nl. U kunt hier terecht met klachten van schoenen die u heeft gekocht bij de Herenschoenenwinkel in Eindhoven, of via een van onze sites www.deherenschoenenwinkel.nl of www.vanbommelschoenmode.nl. Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kunt u binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). U kunt uw klacht ook aan de Geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.